درباره وبلاگ


سلام... به وبلاگ من خوش اومدین... من مهدی هستم... نظر یادتون نره... امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید...
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 345
بازدید کل : 91786
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


بهترین های اندروید|دانلود بازی اندروید|دانلود نرم افزار اندروید

 

 

نرم افزار KMPlayer یکی از محبوبترین اپلیکیشن های مالتی مدیا میباشد.حال میتوانید نسخه اندرویدی این برنامه را دانلود و نصب نمایید.این نرم افزار میتواند فایلهای ویدئویی با فرمت های مختلف را پخش کند و همچنین میتواند فرمت های مختلف زیر نویس را در گوشی شما اجرا کند.



ادامه مطلب ...


 

 

 

FasterDownloads یک نرم افزار شتاب دهنده دانلود فایل است که از محدودیت های اندروید در این زمینه جلوگیری می کند . این نرم افزار همچنین قابلیت دانلود همزمان چند فایل را دارد . این نرم افزار علاوه بر نکات ذکر شده امکاناتی مانند هماهنگ شدن با مرورگرها فایرفاکس ، اپرا و… و امکان دانلود پرمیوم از سایتهای اشتراک گذاری فایلها را دارا می باشد .



ادامه مطلب ...


 

 

با Camera Translator از متن مورد نظر خود عکس بگیرید و قسمتی از متن را که می خواهید ترجمه کنیدانتخاب کنید و سپس این برنامه آنرا برای شما ترجمه خواهد کرد. فقط مطمئن باشید که متن مورد نظر واضح باشد. این ابزار قادر است زبان های Bulgarian, Czech, Danish, Dutch, English, Estonian, Finnish, French, German, Greek, Hungarian, Italian Latvian, Lithuanian, Portuguese, Polish, Romanian, Russian, Slovakian, Slovenian, Spanish, Swedish, Turkish, Ukrainian, را ترجمه کند.



ادامه مطلب ...


 

بازی اسکی روی برف میباشد که باید با نهایت دقت و تمرکز به صورت حرفه ای در برف ها اسکی کنید و با بالاتر رفتن مراحل امتیازات بیشتری را کسب کنید. این بازی زیبا با محیطی سه بعدی و صدا گذاری فوق العاده جزءبازی های اعتیاد آور است. ۸۸ مرحله جذاب و کنترل راحت از ویژگی های iStunt 2 است. این بازی که در اندرویداجرا میشود برای دانلود در سایت قرار گرفته شده است.



ادامه مطلب ...


 

 

با بازی سه بعدی Marble Boing 3D، لحظات بیکاری خود را لذت بخش کنید. این بازی که نیازمند سرعت عمل بالا و تمرکز می باشد، سبک بازی labyrinth ساخته شده است. شما یک توپ دارید و یک مسیر پر پیچ و خم. باید با کنترل توپ از طریق سنسور گوشی، آن را حرکت دهید و به خط پایان برسانید. اگر لرزش دست داشته باشید این بازی از شما یک بازنده خواهد ساخت.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


 

 

در بازی Parking Challenge 3D از محیط های دو بعدی معمول در بازی های پارک وسایل نقلیه خبری نیست و شما وارد یک محیط سه بعدی می شوید! این بازی شامل دو نوع مختلف است، در نوع اول باید وسایل نقلیه ای که به شما سپرده می شود را به درستی و با رعایت قوانین رانندگی در مکان های تعیین شده پارک کنید تا بتوانید به مراحل بعدی راه پیدا کنید. شیوه درست رانندگی، تغییر مسیرها و گردش صحیح از پیچ ها اهمیت داشته و نباید در چاله ها بیفتید یا وارد پیاده رو ها شوید.

در نوع دوم قوانین رانندگی و رعایت اصول و قواعد هیچ اهمیتی ندارد و شما فقط باید وسیله نقلیه را از خط شروع به پایان برسانید.



ادامه مطلب ...


 

با اپلیکیشن Allrecipes Dinner Spinner Pro به بزرگترین وب سایت آموزش دستور پخت غذا دسترسی داشته باشید. هر آنچه که در مورد پخت غذاها، مواد غذایی لازم، نحوه تهیه و… لازم دارید در این برنامه وجود دارد. این نرم افزار بصورت آنلاین و به زبان انگلیسی میباشد..



ادامه مطلب ...


 

عصر یخبندان یکی از معروف ترین و محبوب ترین انیمیشن های سال های اخیر است که طرفداران بسیاری در سرتاسر پهنه گیتی دارد . Ice Age Village نام بازی رسمی این انیمیشن می باشد که اکنون برای اندروید طراحی و ارایه شده است تا شما را به عصر یخبندان بازگرداند ! مانی ، الی ، دیگو و سید تصمیم گرفته اند تا برای دوستان آواره خود دهکده ای ساخته تا همگی در کنار یکدیگر ساکن شوند . اکنون شما می بایست به آنها در این هدف قهرمانانه کمک کرده و خود را برای غافلگیری های بسیار آماده سازید .



ادامه مطلب ...


 

اندروید

Modern War یک بازی اکشن در سبک استراتژیک و جنگی بوده که تا کنون سه نسخه از آن ساخته و عرضه شده است. در این بازی شما قادر هستید تا پایگاه نظامی خود را بنا کنید و با پیشرفت دادن آن به کسب در آمد بپردازید. علاوه بر این کار در مواقع جنگ میتوانید با دشمنانتان به نبرد پرداخته و آن ها را نابود کنید. در بازی Modern War با انتخاب یکی از ۶ کشور ایران , بریتانیا , روسیه , ایالات متحده , آلمان و چین , برای کشورتان به مبارزه می پردازید.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب