درباره وبلاگ


سلام... به وبلاگ من خوش اومدین... من مهدی هستم... نظر یادتون نره... امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید...
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 91782
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


بهترین های اندروید|دانلود بازی اندروید|دانلود نرم افزار اندروید

 

 

 

عدم دسترسی به یک منبع انرژی برق برای شارژ کردن تلفن همراه یکی از مشکلاتی است که در اکثر مواقع گریبان گیر اشخاص شده و ممکن است باعث ایجاد وقفه در کارهای آنها شود. نرم افزار Shake To Charge Battery یک برنامه فوق العاده برای حل مشکل یاد شده می باشد که در مواقع حساس به کمک شما خواهد آمد. تنها کاری که شما باید انجام دهید ابتدا نصب این برنامه و سپس اجرا کردن آن می باشد و بعد از اجرای برنامه به مدت ۱ الی ۲ دقیقه باید گوشی خود را به آرامی یا به شدت تکان دهید تا نوار شارژ باتری به آهستگی پر شود. دقت داشته باشید این برنامه جنبه سرگرمی نداشته و بسیار کارآمد می باشد و همچنین هیچگونه مشکلی برای تلفن همراه شما به وجود نمی آورد.

 

 

دانلود

حجم : 302 KB

برای اندروید ورژن 1.6 و بالاتر

Download

 



 

 

دیگه لازم نیست دنبال گوشی گمشده تون بگردید کافیه‌ یه‌ سوت بزنید تا گوشیتون جوابتون رو بده‌!
مکان یاب تلفن سوتی یک اپلیکیشن اندرویدی هست که‌ بصورت ویجت به‌ صفحه‌ home screen  گوشیتون اضافه‌ میشه‌ و با استفاده‌ از اون می تونید محلی رو که‌ گوشی را جا گذاشتید به‌ آسونی پیدا کنید. کافیه‌ فقط یک‌ سوت بزنید!

 

بعد از نصب برنامه‌ بروید تو home screen  گوشیتون تو یه‌ جای خالی انگشتتون رو برای یکی دو ثانیه‌ نگه‌ دارین تا گزینه‌ ای مبنی بر اضافه‌ کردن widget براتون بیاره‌؛ حالا از میان ویجت ها گزینه‌ Whistle Phone Locator widget رو اضافه‌ کنین؛ بعد از اضافه‌ شدن ویجت، روش کلیک کنین تا بره‌ تو برنامه‌؛ یه‌ سوت بزنین تا برنامه‌ “سوت یاب!” با یکی از دو صدایی که‌ داخل تنظیمات برنامه‌ برای جواب سوت شما در اختیارتون گذاشته‌ بهتون پاسخ می ده‌. علاوه‌ بر این، با خاموش روشن شدن صفحه‌ از محل اون مثلا اگه‌ تو کیفتون هم باشه‌ میتونین راحت تر پیداش کنید.

 

 

دانلود:

برای اندروید

حجم  837 Kb

Download

 



 

 

 

توسط نرم افزار مفید و کاربردی Smart Optimization Box Pro می توانید گوشی خود را بهینه سازی کرده و سرعت آن را به مراتب بالاتر ببرید. نرم افزار قابلیت انجام عملیاتی همچون خالی کردن حافظه کش، پاکسازی گزارش های قدیمی، حذف فایل های بی استفاده و به جا مانده از نصب و حذف نرم افزارها، انتقال نرم افزارها به مموری کارت، حذف سریع نرم افزارها و بسیاری عملیات دیگر را دارد که در بالا بردن سرعت گوشی بسیار موثر است. اگر سرعت گوشی شما پایین است، حتما این نرم افزار را دریافت و استفاده کنید. نرم افزار دارای ویجتنیز هست.

 

 

دانلود

حجم : 675 KB

برای اندروید ورژن 2.1 و بالاتر

Download

 



 

 

 

Instapaper یک نرم افزار بسیار ساده و کاربردی برای مرور صفحات وب به صورت آفلاین است . حتما برای شما پیش آمده که وقت کافی برای خواندن مطلب موردنظر را نداشته باشید و قصد دارید در وقتی دیگر مطلب مذکور را مطالعه نمایید .نرم افزار  Instapaper بهینه شده برای موبایل ها و به خصوص تبلت های اندرویدی است که همچنین مخصوص ذخیره کردن مقالات طولانی و بلاگ نوشته ها است .

 

 

دانلود

حجم : 3.27 MB

برای اندروید ورژن 2.1 و بالاتر

Download

 



 

 

 

بازی Gold Miner یک بازی اعتیاد آور و فانتزی بسیار زیبا است. در این بازی مرد کوچکی به دنبال طلا زمین را حفر میکند. شما باید با حرکت انگشتتان او را هدایت کنید تا به طلاها برسد. از ویژگی های این بازی میتوان به حالت کلاسیک (تک نفره ) و حالت پیشرفته (دو معدنچیان) حالت نواورانه، صحنه های بازی به صورت روز و شب، گرافیک برجسته و زیبا اشاره کرد.

 

 

دانلود

حجم : 4.35 MB

برای اندروید ورژن 2.1 و بالاتر

Download

 



 

 

شما یک کماندو ماهر هستید که به تنهایی به جدال دیکتاتوری خون خوار می‌روید. مهارت های بالای تان، شما را به یک ارتش تک نفره تبدیل کرده است و مامویت‌های مختلفی انتظارتان را می‌کشد. این بازی اکشن با گرافیک خوب و کنترل های مناسب، محیط هیجان انگیزی را برای کاربران فراهم کرده است. تنوع اسلحه ها در بازی در حد خوبی قرار دارد و شما در طول اجرای ماموریت های خود باید به جنگ آتش‌بارهای سنگین، هلیکوپترها و تانک ها بروید. FL Commando علاوه بر پشتیبانی از تلفن های هوشمند، گرافیک خود را برای صفحه نمایش رتینای آیپد جدید هم بهینه کرده است که می‌تواند از این طریق جزییات بیش‌تری را نمایش دهد. بر خلاف اکثر بازی های اکشن در این سبک، این بازی رایگان عرضه شده است و البته برای برخی آیتم ها می‌توانید از داخل بازی خریدهای لازم را انجام دهید.

 

 

 

دانلود بازی

حجم 11.4 Mb

برای اندروید 2.1 و بالاتر

Download

 

 

 

دانلود دیتای بازی

حجم 117 Mb

Download

 

 



 

 

Swampy نام تمساحی است که در زیر شهر زندگی می کند و برای شستشو نیاز به آب دارد . او به حمام علاقه زیادی دارد . Cranky و سایر تمساح ها از این کار او ناراحت هستند و برای نرسیدن آب به او توطئه می کنند . به Swampy برای هدایت آب به حمام او و پر شدن وان او کمک نمایید .
Where’s My Water? بازی چالش بر انگیز و پازلی است که ساعت شما را مشغول خواهد نمود . امکان کنترل مالتی تاچ و موسیقی هیجان انگیز از ویژگی های این بازی زیباست . باهوش باشید و خود را از جلبک ها ، لجنزار های سمی و سایر تهدید ها در امان نگه دارید .

 

.

اضافه شدن 20 مرحله جذاب در  ورژن جدید

 

 

دانلود:

حجم 41 Mb

برای اندروید 2.1 و بالاتر

Download

 



 

 

اگر  تصمیم دارید به یک مدل لباس معروف تبدیل شوید، حالا وقت آن است که به رویاهای خود واقعیت بخشید و در یکی از بهترین بازیهای شبیه ساز اندروید به یک مدل لباس واقعی تبدیل شوید! بازی در ۲۳ مکان مختلف و ۳ نقشه متفاوت روایت میشود و باید در آن کارهای یک مدل لباس واقعی مثل پوشیدن و تست انواع لباسهای مختلف و کسب امتیاز را انجام دهید.این بازی محصول شرکت Gameloft است.

 

 

دانلود

برای اندروید 2.2 و بالاتر

حجم48.4 Mb

Download

 



 

 

اکنون انتظارها به پایان رسید و نسخه جدید بازی پرطرفدار و هیجان انگیز Asphalt 7 از طرف Gameloft منتشر شد.رانندگی خیابانی با بیش از ۶۰ خودرو از ساخت بهترین شرکت های خودروسازی همانند فراری، لامبورگینی و آستون مارتین به مسابقات جهانی بپردازید و هیجان و حرارت سرعت را در آن تجربه کنید.. همچنین میتوانید با دوستان خود بوسیله ارتباط بلوتوث به رقابت بپردازیده.

 

 

دانلود:

برای اندروید 2.1 و بالاتر

حجم 9.44 Mb

Download

 



 

 

نسخه جدید پرندگان خشمگین بنام Piglantis ارائه شد در این نسخه 30 مرحله جذاب دیگر اضافه شده است.در این بازی پرندگان داخل آب پرتاب میشوند و خوکها را به چالش میکشند.امیدوارم از این بازی پر طرفدار لذت ببرید.

 

 

دانلود

برای اندروید 1.6 و بالاتر

حجم 23.56

DOWNLOAD

 

 



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب